Käsitöötoodete turundus ja müük internetis


Koolituse tulemusena kasutab osaleja nüüdisaegseid internetikeskkondi ja tehnoloogilisi võimalusi, et käsitöötooteid paremini internetis turundada ja müüa.

Registreeru ootenimekirja siin. Koolitusele vastuvõtmise aluseks on vastavus sihtrühmale ja osalemissoovi põhjendus.

Kui soovid sarnast koolitust tellida oma ettevõttele, võta ühendust allpool oleva kontaktisikuga.

Hind: 0€ 

Läbiviimise aeg : 15.okt-10.dets, teisipäeviti, 17:00-20:00, kokku 9 korral. 

Läbiviimise koht: Ehitajate tee 3, HKHK arvutiklass

Õppe alustamise nõuded: osalejal on arvuti kasutamise baasoskused.

Keda ootame koolitusele?

  • Käsitöö ettevõtjad või käsitöö ettevõtete töötajad, kellel puuduvad teadmised veebiturundusest ja müügist internetis või sooviksid neid kaasajastada.
  • Alustavad käsitööettevõtjad, kes samaaegselt äri alustamisega kujundavad oma firmastiili ja sellele vastavaid turundusmaterjale.
  • Vabade kohtade olemasolulul võetakse koolitusele ka neid inimesi, kes otseselt sihtrühma ei kuulu.
  • Koolitusele ei saa me vastu võtta neid, kes õpivad kutseõppeasutuses, rakenduskõrgkoolis või ülikooli tasemeõppes. 

Teemad:

  • Bränding ja logo. Firmastiili ühtsuse oluli-  sus pikaajalise brändiväärtuse loomisel. (2 t)
  • Turundusmaterjalide ühtse visuaali loomine Canva programmiga: logo, fondid, värvid, kujundid, pildikeel. Logopassi loomine. Praktiline turundusmaterjalide kujundami- ne Canva programmiga: plakatid, visiitkaar- did, sotsiaalmeedia ning kodulehe bännerid ja reklaamid, esitlused, videoklipid. (10 t)
  • Pildipangad ja fotode kasutamine turunduses. Tootefotograafia põhimõtted. (4 t)
  • Kodulehe loomine Weebly keskkonnas. Konto loomine ja veebilehe tegemine. Struktuuri elemendid ja tööriistad. Teemad, lehtede ja alamlehtede loomine. SEO. Blogi olulisus brändi loomises ja turunduses. E-poe keskkonnad. Maksekeskused. (12 t)
  • Persona. Reklaamtekstide koostamine. Sotsiaalmeedia turundus. Instagram, Facebook. Turundusplaani koostamine. (8 t)
  • Iseseisev töö - praktilised ülesanded. (18 t)

Detailsem sisu õppekavas.

Koolitaja Aie Nõupuu

Koolituskursuse tellijaks on Haridus- ja Teadusministeerium ning seda rahastatakse läbi EL Euroopa Sotsiaalfondi programmi „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine“. 

KOGU KOOLITUSKALENDER

 

Koolituse tulemusena kasutab osaleja nüüdisaegseid internetikeskkondi ja tehnoloogilisi võimalusi, et käsitöötooteid paremini internetis turundada ja müüa.

Registreeru ootenimekirja siin. Koolitusele vastuvõtmise aluseks on vastavus sihtrühmale ja osalemissoovi põhjendus.

Kui soovid sarnast koolitust tellida oma ettevõttele, võta ühendust allpool oleva kontaktisikuga.

Hind: 0€ 

Läbiviimise aeg : 15.okt-10.dets, teisipäeviti, 17:00-20:00, kokku 9 korral. 

Läbiviimise koht: Ehitajate tee 3, HKHK arvutiklass

Õppe alustamise nõuded: osalejal on arvuti kasutamise baasoskused.

Keda ootame koolitusele?

  • Käsitöö ettevõtjad või käsitöö ettevõtete töötajad, kellel puuduvad teadmised veebiturundusest ja müügist internetis või sooviksid neid kaasajastada.
  • Alustavad käsitööettevõtjad, kes samaaegselt äri alustamisega kujundavad oma firmastiili ja sellele vastavaid turundusmaterjale.
  • Vabade kohtade olemasolulul võetakse koolitusele ka neid inimesi, kes otseselt sihtrühma ei kuulu.
  • Koolitusele ei saa me vastu võtta neid, kes õpivad kutseõppeasutuses, rakenduskõrgkoolis või ülikooli tasemeõppes. 

Teemad:

  • Bränding ja logo. Firmastiili ühtsuse oluli-  sus pikaajalise brändiväärtuse loomisel. (2 t)
  • Turundusmaterjalide ühtse visuaali loomine Canva programmiga: logo, fondid, värvid, kujundid, pildikeel. Logopassi loomine. Praktiline turundusmaterjalide kujundami- ne Canva programmiga: plakatid, visiitkaar- did, sotsiaalmeedia ning kodulehe bännerid ja reklaamid, esitlused, videoklipid. (10 t)
  • Pildipangad ja fotode kasutamine turunduses. Tootefotograafia põhimõtted. (4 t)
  • Kodulehe loomine Weebly keskkonnas. Konto loomine ja veebilehe tegemine. Struktuuri elemendid ja tööriistad. Teemad, lehtede ja alamlehtede loomine. SEO. Blogi olulisus brändi loomises ja turunduses. E-poe keskkonnad. Maksekeskused. (12 t)
  • Persona. Reklaamtekstide koostamine. Sotsiaalmeedia turundus. Instagram, Facebook. Turundusplaani koostamine. (8 t)
  • Iseseisev töö - praktilised ülesanded. (18 t)

Detailsem sisu õppekavas.

Koolitaja Aie Nõupuu

Koolituskursuse tellijaks on Haridus- ja Teadusministeerium ning seda rahastatakse läbi EL Euroopa Sotsiaalfondi programmi „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine“. 

KOGU KOOLITUSKALENDER

 

Kontaktisik