Kursuse lõpetanul on olemas oskused teenindada kliente ja suhelda kolleegidega valides sobivat suhtlusviisi.
Registreeru koolitusele siinlink opens on new pagesiin">.
Hind: 0€
Läbiviimise aeg: 29.10, 12.11, 19.11, 26.11, 10.12, teisipäeva õhtuti kell 17:00-20:00, esimsel kohtumisel lepitakse kokku, kuidas asendada ära jäänud kord ( pidi toimuma 15. 10.).
Läbiviimise koht: Ehitajate tee 3, Haapsalu KHK õppeklassis. Õpe toimub koha peal.
Keda ootame koolitusele?
- Turismisektori töötajad, kes soovivad arendada oma suhtlemis- ja eneseväljendusoskuseid.
- Nt. giidid, reisisaatjad, aktiivtegevuste läbiviijad, reisikonsultandid.
- Vabade kohtade olemasolulul võetakse koolitusele ka neid inimesi, kes otseselt sihtrühma ei kuulu.
- Koolitusele ei saa me vastu võtta neid, kes õpivad kutseõppeasutuses, rakenduskõrgkoolis või ülikooli tasemeõppes.
Teemad:
- Auditoorsed tunnid:
- Klienditeeninduse põhialused
- Suhtlemine erinevate klientidega
- Kriitika vastuvõtmine ning tagasiside kliendile
- Usaldusliku kliendisuhte loomine ja hoidmine
- Väärtused ja eetika teenindaja töös
- Kestliku turismi väärtustamine ja esile tõstmine teenindaja töös.
- Organisatsiooni väärtused ja teenindaja roll
- Väärtuste mõju koostööle ja suhtlemisele
- Eneseväljendus ja selge keel suhtlemisel, harjutused, sinu keel ja sõnavara, sinu hääl
- Ruumisuhted, kontakti loomine
- Aktiivne kuulamine, kuulamistõkked
- Tagasiside ja hinnanguvaba tagasiside
- Probleemide ennetamine ja keelekasutus.
- Mitteverbaalne suhtlemine, positiivse kontakti loomine.
- Telefoni ja e-kirja etikett teeninduses.
- Kõnede analüüs ja tagasiside
- Hääl, hääle mõju, kõne dünaamika, sõnavara teenindaja töös.
- Praktilised ülesanded:
- Meeskonnatöö juhendi alusel: teeninduse põhimõtted ja hea tava erinevate klientide teenindmisel.
- Meeskonnatöö juhendi alusel: kestliku turismi väärtuste esile tõstmine erinevates teenindussituatsioonides.
- Meeskonnatöö juhendi alusel: ühisväärtuste loomine teenindaja töös, usalduse ja koostöö loomine kliendiga.
- Erinevad paraktilised harjutused ja töölehed, sõnavara, kuulamistehnikate ja hinnanguvaba tagasiside andmisel kliendile.
- Erinevad rollimängud ja teenindusjuhtumite lahendmine, õppija lahendab erinevaid teenindussituatsioone.
- Telefonisuhtlus ja e-kirjad teenindaja töös. Teenindaja hääle mõju, häälsalvestise analüüs koolitusel.
- Probleemkirjadele vastamine teenindaja töös.
Detailne sisu õppekavaslink opens on new pageõppekavas">.
Koolitajad: Marit Tamm, Eneli Uibo
Koolituskursuse tellijaks on Haridus- ja Teadusministeerium ning seda rahastatakse läbi EL Euroopa Sotsiaalfondi programmi „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine“.
Kontakt
- Nimi Kontaktisik
- Telefon 5081016
- E-post kaja.loorens@hkhk.edu.ee
- Asukoht Haapsalu Kutsehariduskeskus, Ehitajate tee 3, Uuemõisa, Haapsalu